Notiz levererar musik, nej ett par rader.

Tänkte bara säga tack till snälla söta rara emma för hon fixade till bloggen :D tack;) och föresten, glöm inte mina cigg imon.





I livet, jorå fan det går la neråt och uppåt hela tiden det är så det är, jusst nu neråt för pga lite olika saker, dock är det fett jobbigt då jag har sparkat sönder min fot och slagit till knogarna, men knogarna mår rätt okey nu, dagen började med att jag mötte gurra(www.djzapfo.blogg.se) på bussen som vanligt halv 8, vi stack in till stan där vi träffa emelina vid pressbyrån vid centralen, men hon dissade oss och tog spårvagnen före oss,sen vidare till järntorget och till skolan där vi båda går, Cybergymnasiet går media på skolan i klass mp08fm, jofan det är en soft klass ska ni veta, vi har iallfall ett par rapstars i klassen;) haha, alla umgås med alla lixom, man kan inte klaga på det, träffade iallfall sanna och malake har jag för mig utanför skolan när vi kom dit, sen stack vi på pisstråkig mattelektion som vi aldrig jobbar på jag och gustav, och sen vidare till naturkunskapen som också var fett tråkig, satt oo kolla film och smsade med sanna typ, aja iallfall sen kom jag hem trodde broshan skulle komma hit men ack nej han skulle på dambesök, gött att han har träffat någon ny nu istället för den gamla FITTAN!, seriöst hatar henne för er som ville veta.
var ute med gurra och rökte precis, känner just nu att jag måste sluta röka, har inte cashen till det tyvärr.
Musiken står still just nu jag vet, det är för att min studio inte är köpt än och jag orkar inte betala 100kr per inspelning då jag vill ha pengarna till annat och pappa har lovat mig studio, har nytt nummer för övrigt, finns på min bdb eller på min msn.




"jag sitter här och bara saknar dig så grovt och jag kan inte förklara när jag förklarar med ord, jag vill att du skall förstå hur det känns, ah jag gillar dig men fan det bara bränns, jag vill inte va nån annans"





Dagens tumme upp: Cigaretterna
Dagens tumme ner: foten
Dagens Låt: Samy -  Dagen då jag föddes

Kommentarer
Postat av: Emma

naw lugnt vettu :D

2008-10-06 @ 18:49:42
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

För att vi är största smsklassen, haha! Vill läsa mer texter du skrivit :)

2008-10-06 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0