"Det löser sig alltid"

Dagen började med att jag stack upp runt 7 faktiskt idag för att orka komma till bussen i tid som går 07.53 från mig, men så åkte den bort mot gurra, men vart var han IDAG DÅ!? jag har inte den blekaste asså, jävla skolkare är han, tror mer folk håller med mig hehe. Åkte in till stan, mötte emelina vid brunnsparken vid 5över halv 8 eller något liknande tog spårvagnen till skolan och mötte upp Sanna där, tog en cigarett stack in på lektion, engelska hade vi, fy helvete asså, sjukt tråkigt, gick vidare till NO där makrillen och noomie kom SENT! och sen vidare till samhäll och sen något klassråd som var helt meningslöst, men iallfall gött att få närvaro, hehe. Sanna och Emelina tog mig följe till stan, stack till bussen och stack sen hem och gick till gurra och tog några cigg med han, han mådde ju toppen och skulle till sin flickvän, han var inte sjuk... den jäveln!
Mycket saker löste sig idag föresten och jag fick lite svar på saker och ting och det är jag väldigt glad för, tror dem som vet vad jag menar vet nog vad som löste sig isåfall, nu har jag precis varit ute en tur med min bror ner till maxi och köpa cd skivor till den knubbisen, nej inte knubbis, men lite jobbig kan han vara hehe, tror mina vänner förstår=)
Imon blir det till att dra till skolan igen som vanligt, och gurra du skall komma imon!



"Ta den tid du behöver jag väntar, men ta inte allt för givet att jag kommer stå och vänta för länge, så välj ditt val snart så jag inte försvinner för du finns inom mig just nu, och du vet att jag gillar dig ja du vet vem du är sötnos"





Dagens tumme upp: Fick svar på allt jag ville
Dagens tumme ner: min bror är nyfiken som fan på min sms
Dagens Låt: DoktorDöd-vv ft drdod II - kommer alltid vara sann

Kommentarer
Postat av: Emma

kallar du mig det en gång till får du aldrig mer några cigg av mig din torsk ! :) och det va bussen som aldrig kom det va df vi var sena så tyst med dig :) ah jävla skobbare är han.. fy på han !

2008-10-07 @ 19:29:32
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Noomie

ah verkligen

2008-10-09 @ 15:35:04
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0