Vänder Vinden, isåfall när?

Idag vaknade jag upp kl 8 för att sedan kl 8.20 dra mig ner mot tandläkaren, väl där fick jag vänta 10 minuter för att komma in och laga mitt hål, tandläkaren fucka min kind totalt verkligen, just nu har jag ont i tanden, ont i kinden pga henne. När jag var klar runt halv så satt Gurra utanför i receptionen och läste kalle anka och väntade på mig, vi drog mot bussen in till stan och stack sen till skolan. Sen när vi väl var på skolan så hade vi NO i ca 10minuter sen fick vi gå hem, onödigt? ja som fan också. Idag skall jag nog kolla Weeds och Ladda ner Life Of Ryan som gurra tipsade om, fett bra program, har faktiskt glömt av det. Ny låt också som jag freestylat, Fan förlåt heter den och den finns på www.znapmusic.com/Notiz

Skall in och mikra i studion imorgon (Onsdag) tänkte jag, spela in en såkallad skrytlåt om man vill kalla det så. så håll utkik på www.znapmusic.com/Notiz för där kommer låtar komma ut mer och mer.



 Vänder vinden, isåfall när, livet går bara mer och mer neråt just nu känner jag, behöver någon som står vid min sida någon som finns i min närhet som kan klara detta tillsammans med mig.


Dagens Tumme Upp: Att jag skall in och mikra i studion imorgon


Dagens Tumme Ner: Att tandläkaren fucka min kind


Dagens Låt: Miick3 - ta mig tillbaka

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, tandläkare gör oftast de. :P hoppas de går över snart då..



ha en fin dag, kram emma

2008-11-25 @ 14:42:59
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: bloggisnörd

Vem har du skrivigt dden låten till?

2008-11-25 @ 19:49:44
Postat av: Alex

Bloggisnörd: "Vänder vinden, isåfall när, livet går bara mer och mer neråt just nu känner jag, behöver någon som står vid min sida någon som finns i min närhet som kan klara detta tillsammans med mig."



de där? ingen alls

2008-12-02 @ 18:47:22
URL: http://nootiiz.blogg.se/
Postat av: Alex

bloggisnörd: sorry läste fel, den är till en polare som jag gjorde bort mig för.

2008-12-04 @ 16:56:23
URL: http://nootiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0